5 koraka do uspešne selidbe
Dovoljno je samo da se kaže reč selidba i verujemo da ste se već preznojili nekoliko puta i videli scenario u glavi gde ste osedeli od brige i stresa, koji selidba može da izazove. Saznajte kako da vam selidba bude laka i bez stresa.
Danas, u XXI veku to zaista ne mora da bude tako, jer postoji mnogo onih koji su na vašoj strani, koji mogu da vam pomognu da selidba protekne u najboljem redu, bez stresa, dodatnih troškova i gubljenja vremena.
Zato vam navodimo pet osnovnih koraka koji mogu da vam pomognu u organizaciji selidbe, da se obavi brzo i kvalitetno, da se prosto iznenadite kada shvatite da je selidba gotova.
Prvi korak je da angažujete agenciju za selidbe. U pitanju je profesionalna agencija, koja se bavi poslovima organizovanja selidbe, pa ni ne moramo da naglašavamo da su u pitanju pravi profesionalci, koji svaki segment selidbe dobro poznaju i mogu da vam pomognu prilikom organizovanja iste.
Kao što recimo prilikom prodaje automobila nađete agenciju kojoj je delatnost otkup polovnih automobila, tako i u ovom slučaju pronađite stručnjake koji su dobri u svom poslu i koji znaju šta rade.
Drugi korak je obavezna procena selidbe, koja je u većini agencija potpuno besplatna.
Reč je zapravo o tome da stručnjaci procenjuju obim vaše selidbe na osnovu uvida na licu mesta, kako bi se dobile detaljne informacije o tome koliko selidba može trajati, koliko će vas koštati, da li je potrebno obezbediti neke posebne kategorije alata i slično.
Procena daje uvid u to šta sve zapravo vaša selidba podrazumeva, jer je onda mnogo jednostavnije sprovesti je u delo.
Treći korak jeste dobra organizacija pakovanja. To znači da treba na pravi način grupisati predmete, recimo prema prostoriji u kojoj se nalaze i spakovati ih tako da se maksimalno iskoristi prostor u kutijama, kao i tovarni prostor u prevoznom sredstvu kojim se selidba obavlja.
Treba voditi računa i o tome da se dodatno zaštite osetljivi predmeti, kao i o tome da u jednu kutiju ne stavljati samo teške predmete, već napraviti balans, kako bi kutijom moglo da se manipuliše.
Četvrti korak je planiranje prostora. Ovo je važno kako biste mogli da spakujete sve vaše kutije u tovarni prostor transportnog sredstva kojim se selite.
Kada sve spakujete kako treba, biće dovoljno da u jedan kamion ili kombi sve spakujete, nema potrebe da se vraćate ponovo, da gubite vreme i novac da napravite još jedan krug.
Zato je veoma važno da dobro poznajete transportno sredstvo koje se koristi, kao i njegove kapacitete.
Peti korak uspešne selidbe je - opustite se. Nema potrebe da budete konstantno u stresu, da širite negativnu energiju oko sebe, posebno ako ste sve prepustili agenciji za selidbe.
Razmišljajte o uređenju novog doma, obilazite prodavnice nameštaja ili dekoracije, meditirajte, ako ste već angažovali profesionalce da se posvete vašoj selidbi, vi se posvetite sebi. Jedino tako ćete uspeti da se preselite u dogovorenom roku i da ne doživite nervni slom dok sve to traje.
Ovo su samo neke osnovne smernice da možete da razgraničite šta je važno u procesu selidbe.
Kada tražite bilo kakvu agenciju, bilo za selidbe, za špediciju, za otkup vozila u Beogradu je područije gde agencija ima mnogo, a vi izaberite onu u koju imate poverenja i koja će vam biti velika podrška onda kada prolazite kroz važne životne promene. Poverenje je najvažnije, ono nema cenu.
Komentari(0) Napiši komentar