Kako urediti prostor za korporativnu proslavu
Korporativne proslave su važni događaji u biznis svetu jer predstavljaju dobar način da se zaposleni druže u okruženju koje je dosta drugačije od onog na poslu. Kako je reč o događaju koji igra bitnu ulogu za imidž kompanije, potrebno ga je pažljivo isplanirati i obratiti pažnju na sve detalje, a jedan od njih je i uređenje prostora u kojem će se proslava održati.
Za sve ljude koji nisu preveliki ljubitelji organizacije, danas postoje agencije koje će korporativnu proslavu organizovati umesto vas i osigurati da prostor bude uređen tako da se gosti u njemu osećaju prijatno. Ukoliko, ipak, odlučite da se sami posvetite ovom izazovu, donosimo vam par saveta koji vam u tome mogu pomoći.
Počnite sa odabirom lokacije
Prva i potencijalno najvažnija stvar prilikom organizacije i uređenja prostora za vašu korporativnu zabavu jeste izbor same lokacije tj. objekata u kojem će se ona održati. U vidu treba da imate broj ljudi koji će biti prisutni, planirani budžet, kao i povod odnosno prirodu samog događaja.
Razmišljajte i o veličini prostora imajući u vidu komfor gostiju. Prevelike prostorije koje imaju dosta praznog prostora neće ostaviti dobar utisak na prisutne, dok s druge strane postoje i neki trikovi koji vam mogu pomoći da mali prostor učinite vizuelno većim. Osigurajte i to da izabrani prostor raspolaže svim neophodnim dodatnim objektima neophodnim za proslave.
Prostor na proslavi treba da bude uređen tako da istovremeno bude i estetski privlačan i funckionalan. Prvi zahtev koji svaki prostor mora da ispuni jeste da bude čist i uredan. Obezbedite dovoljno mesta za skladištenje otpadaka, kao i mesto gde će gosti moći da ostave svoje jakne i kapute, a onda pređite na detalje kao što su dekoracija stolova i dizajn menija.
Odabir boje određuje ton i atmosferu proslave
Boje su zadužene sa davanje određenog tona i stila vašoj proslavi, tako da i ovom zadatku treba da posvetite pažnju. Izbor boja ne bi smeo da bude slučajan, već bi trebalo da prati prirodu događaja, mesto i celokupan ambijent. Ukoliko vaša firma ima karakteristične boje koje se za nju vezuju, dobra ideja je da ih inkorporirate u dizajn enterijera vaše proslave.
Odlučite se za dve ili tri boje kako bi enterijer na vašoj proslavi delovao profesionalno i svedeno. Različite boje okruženja izazivaju različite osećaje, pa tako crna boja odaje formalan ton, dok belu boju vezujemo uz moderan enterijer. Ukoliko želite energičniji prostor, slobodno više eksperimentišite i koristite boje kao što su žuta ili narandžasta.
Ako je reč o specijalnim događajima kakve su proslave posebnih datuma vaše kompanije, dobra ideja je korišćenje zlatnih ili srebrenih nijansi. Kada odaberete boju, nemojte od toga previše odstupati jer želite da vašem događaju date jedinstven ton. Svi detalji prostora bi trebalo da u nekoj meri sadrže ovu boju, od pozivnica preko banera, pa sve do dekoracija na stolovima.
Osvetljenje je važnije nego što mislite
Kvalitetno osvetljenje će doprineti da vaš odabrani prostor zasija. Ekserimentišite sa svetlom jer ćete na ovaj način moći da naglasite posebne delove enterijera, a time ćete sigurno obezbediti sjajan utisak svih kolega na vašoj korporativnoj proslavi.
Raspoloženje i atmosfera će u mnogome zavisiti od osvetljenja na vašoj proslavi, pa nikako nemojte prevideti ovaj detalj. Ukoliko će u toku vaše proslave postojati određene tematske celine, osvetljenje može biti dobar način da ih naglasite.
Naravno, moguće je i da će se vaša proslava održati tokom dana - u tom slučaju obezbedite dovoljno prirorodnog svetla jer ono uvek pruža zdraviji i prijatniji ambijent za sve.
Obezbedite dovoljno zabavnog sadržaja
Uređenje enterijera je ozbiljan zadatak, ali ipak nemojte zaboraviti da je primarni cilj svake korporativne zabave da se zaposleni bolje upoznaju kroz druženje u opuštenoj atmosferi. Zbog toga biste morali da osigurate da će se na proslavi naći dovoljno zabavnog sadržaja.
Razmišljajte o hobijima i interesovanjima svojih kolega. Različite vrste igara su uvek dobar način da se gosti na proslavama opuste i zabave. Prva ascocijacija na svaku žurku je svakako i ples. Ukoliko očekujete da će gosti u nekom trenutku želeti da zaplešu, obezbedite im dovoljno prostora za to i uživajte u stvaranju nekih nezaboravnih uspomena.
Kao što vidite, uređenje enterijera za ovaj važan događaj ne mora biti težak zadatak koji biste najradije poverili nekom drugom, kakav je recimo adaptacija stana. Ukazali smo vam na najvažnije stavke uređenja enterijera, tako da biste uz malo truda lako mogli da organizujete korporativnu zabavu o kojoj će se dugo pričati.
Komentari(0) Napiši komentar