Moderno uređen poslovni prostor za veću produktivnost
Produktivnost preduzeća umnogome zavisi i od radnog okruženja, to jest od prvog utiska koji ostavljate na klijenta. Ukoliko je radno okruženje haotično, ili pak monotono i umarajuće, šalje se negativna slika kako klijentima, tako i zaposlenima kojima se podsvesno poručuje da se pravila mogu, a i ne moraju poštovati, te da je sve jednako fleksibilno kao i mesto gde se ostavlja kancelarijski materijal, ili kakav je raspored kancelarijskog nameštaja.
Da bi se izbegla ovakva slika, potrebno je da se vlasnici preduzeća pridržavaju nekoliko jednostavnih pravila prilikom uređenja enterijera poslovnog prostora. Male novine u već opremljenoj kancelariji, poput upotrebe rolo zavesa, oplemeniće poslovni prostor bez dodatnih redizajniranja. Ukoliko se pak odlučite za kompletno opremanje kancelarije, poslušajte nekoliko jednostavnih saveta za kupovinu kancelarijskog nameštaja.
Kancelarijski nameštaj
Skup kancelarijski nameštaj ne mora nužno da bude garancija za uspešno uređen poslovni prostor, naročito ako izaberete neutralne i uspavljujuće boje. Potrebno je izabrati kancelarijski nameštaj vedrih boja koje će ujedno povećavati koncentraciju kod zaposlenih, ali i skretati pažnju klijentima, što je posebno bitan detalj u čekaonicama gde je takođe potrebno postići ugodnu prijateljsku atmosferu koja klijenta podseća na topli dom. Pored toga, potrebno je kako zaposlenima, tako i klijentima pružiti udoban kancelarijski nameštaj kako bi se osećali udobnije. Razmislite o detaljima koji bi takođe mogli da pojačaju prvi utisak o vašoj firmi, poput interesantnog loga firme, ili fotografije srećnog i uspešnog kolektiva koji bi se nalazio u neposrednom radnom okruženju.
Radno okruženje
Ključ je, dakle, u detaljima, oni su odraz srećnog, a samim tim i uspešnog zaposlenog. Dopustite radnicima da ličnim detaljima ispune radni prostor, to će uticati da kancelarijski nameštaj izgleda manje sterilno. S druge strane, ma koliko kancelarijski prostor bio ispunjen ličnim detaljima, morate insistirati da on istovremeno ne odaje utisak neurednosti te granice ličnog i kancelarijskog prostora moraju se postaviti tamo gde urednost prestaje. Kancelarija mora biti uredna i fascikle moraju biti složene po redu koji je poznat i dostupan svim zaposlenim. To će omogućiti brže poslovanje i smanjiti tenzije na radnom mestu.
Rolo zavese u sali za sastanke
Ma koliko mala firma bila, jako je bitno da u okviru poslovnog prostora postoji podrazumevano mesto koje će služiti za dogovore za zaposlenima i klijentima. Dobra komunikacija je ključ uspeha. Takvo mesto trebalo bi da bude formalno, da bude u potpunosti opemljeno i podređeno što boljoj razmeni poslovnih ideja. Preporučujemo da ovaj prostor bude svetao i prostran, a kako je projektor nužan deo svake ozbiljne firme, predlažemo da uz upotrebu rolo zavesa optimizujete potrebno osvetljenje tokom sastanaka. Cena rolo zavesa kreće se od 15 do 50 evra u zavisnosti od veličine prozora. Upotreba rolo zavesa sa daljinskim upravljanjem predstavlja detalj koji o Vašoj firmi govori da ide u korak sa vremenom, da ste spremni da u svoj rad uključite moderne tehologije, te da ćete isto tako biti otvoreni i za druge inovacije koje će vaši klijenti, ili zaposleni imati na umu.
Moderna tehnologija u poslovnom prostoru
Moderna tehnologija sa sobom donosi mnoge prednosti, ali i mane, stoga savetujemo da obratite pažnju na raspored kablova u kancelariji, te da ih rasporedite tako da ne otežavaju kretanje, a samim tim ni poslovanje. Ukoliko vaši zaposleni imaju potrebu za konstantnom upotrebom računara predlažemo upotrebu otvorenih kancelarijskih prostora koji podstiču timski rad i komunikaciju među zaposlenim. Kupite kancelarijski nameštaj u skladu sa tim. Stolovi treba da budu orijentisani tako da omogućuju razmenu ideja, ali istovremeno ostavljaju prostora za neometani rad. Ukoliko se odlučite za opcionu privatnost svojih zaposlenika predlažemo staklene zidove sa upotrebom rolo zavesa. Na taj način vaš će poslovni prostor sijati sjajem holivudskih filmova.
Komentari(0) Napiši komentar