Saveti za najbolju promociju firme
Bilo da ste tek pokrenuli svoj biznis, ili ste već dugo u poslu, promocija firme je uvek važna i ume da bude izazovna. Danas, kada smo okruženi reklamama na sve strane, nije uvek jednostavno izdvojiti se i biti drugačiji.
Ukoliko niste sigurni koji su najbolji načini da ispromovišete svoju firmu, u nastavku teksta vam predlažemo neke od najvažnijih saveta koji će sigurno imati efekta.
#1 Uložite u izgled samog preduzeća
Pre nego što počnete da razmišljate o digitalnim kanalima za reklamiranje, prvo se pobrinite oko izgleda preduzeća.
Najbitniji elementi koji ostavljaju pozitivan i profesionalni utisak jesu estetski izgled samog objekta, kao i ono što se u njemu nalazi.
Radni prostor firme treba da je čist, uredan i moderno opremljen. Zaposleni treba da imaju svoje uniforme. Logo firme treba da bude istaknut na svim bitnim i uočljivim mestima, i trebalo bi da je moderan i originalan.
Obezbedite reklamni materijal svuda u radnom prostoru - kalendare, hemijske olovke, upaljače i kese. Bilo bi najbolje da na svom materijalu odštampate i neki kontakt firme. Poklanjajte im klijentima pri svakoj poseti firmi.
Međutim, isto kao i unutrašnjosti, i spoljašnjosti objekta treba posvetiti dovoljno pažnje. To znači da je potrebno redovno održavanje i čišćenje ulaza i okoline same firme.
Razmislite o reklamnom materijalu koji se može pozicionirati na građevinu u kojoj se nalazi vaša kompanija. Recimo, zastave mogu da sadrže i reklamne poruke i odličan su izbor za izlaganje onde gde je najveća koncentracija ljudi.
#2 Reklamiranje putem interneta
Gotovo svaki uspešan biznis ima svoje reklame na internetu. To je danas postala obavezna reklamna strategija, ukoliko želite da dođete do što većeg broja ljudi.
Iako plasiranje reklama na društvenim mrežama nije jeftino, ukoliko vam budžet ne ostavlja tu mogućnost, najbolje je da počnete sa kreiranjem profila za vašu firmu.
Ovo je svakako besplatna opcija, ali zahteva trud i posvećenost. Osmislite cilj svojih objava, raspored objavljivanja i sam sadržaj i potrudite se da budete konstantni.
Facebook i Instagram biznis profili su postali izuzetno važni koraci ka izgradnji i promociji uspešnog brenda. Oni su postali deo vizuelnog identiteta, zbog čega je važno raditi na njima redovno i detaljno.
To je najbolji način da polako izgradite svoju ciljnu publiku i dolazite do onih ljudi koji su upravo i zainteresovani za vaše usluge, jer je digitalni marketing veliki deo puta do uspešnog biznisa.
Zavisno od tipa vašeg biznisa, možete redovno objavljivati i zanimljiv sadržaj, fotografije svakodnevne atmosfere među zaposlenima, čak i zabavne fotografije sa tim buildinga ili korporativnih proslava.
#3 Web sajt je digitalna vizit karta
Web sajt je danas definitivno obavezan za sve ozbiljnije firme, ma o kojoj vrsti posla se radilo. Oni su neka vrsta digitalne vizit karte koja ljudima može ostaviti jak prvi utisak.
Kod izrade web stranice, veoma je važno da pažljivo odaberete adresu. Domen treba da bude kratak i jasan, kako bi svi potencijalni i stalni klijenti lako mogli da vas pronađu.
Vaš sajt treba da bude redovno ažuriran i pregledan. Takođe, treba da bude jednostavan i jasan za korišćenje i sa desktop računara i sa mobilnih telefona.
Možete pronaći razne platforme koje vam nude mogućnost potpuno besplatne izrade sajta, a ako nemate iskustva u tome, možete se uvek odlučiti za profesionalca koji će vam sigurno i kvalitetno uraditi posao.
#4 Vozila sa logotipom kompanije
Ovaj korak je podrazumevan za one firme koje koriste službena vozila, bilo da su to automobili, kombiji ili kamioni.
Vozila treba da budu jarkih boja, onih koje će ih izdvajati u gomili drugih u saobraćaju. Bela vozila neće biti primećena kao što će ona koja su nekih jačih i zanimljivijih boja.
Obavezno je da se na njima nalazi i logo kompanije, kao i kontakt.
Dobra stvar kod ulaganja u reklamu ovog tipa je što će vam se dugoročno isplatiti. Jednom ćete uložiti u vozila i njihovo sređivanje i nakon toga ćete imati reklamu koja traje godinama.
#5 E-mail marketing - savremeni vid reklamiranja
Elektronska pošta je savremeni vid komunikacije i implementiran je u apsolutno svim ozbiljnim firmama, od državnih ustanova, pa sve do malih domaćih biznisa.
Zbog toga je ovo idealan način reklamiranja. Podrazumeva elektronske poruke koje se šalju potencijalnim ili stalnim klijentima. Sadržaj tih poruka je promotivnog tipa, najavljivanje novih usluga ili važna obaveštenja.
Kao deo e-mail poruke možete slati i razne dodatke - prezentacije, knjige, vodiče, uputstva i sve drugo od materijala što će čitaocu da pruži sve informacije.
Ove kampanje su efektne jer je lako pratiti njihov učinak. Potrebno je da imate formiranu bazu ciljne grupe kojoj se šalju poruke i tako ćete učvrstiti vezu sa svim klijentima.
Nadamo se da vam je ovaj tekst bio koristan i da ćete, uz malo truda, postići željene rezultate reklamiranja. Srećno!
Komentari(0) Napiši komentar